"Tot ceea ce suntem este rezultatul a ceea ce am gandit" - Buddha

luni, 26 ianuarie 2009

Intoarcerea


In siguranta mea de a sti am gasit, din nou, ca nu stiu. Intortocheate sunt caile Domnului. Ma credeam deja puternica, aveam impresia ca am ajuns pe una din culmile libertatii, iar cand am deschis ochii m-am prabusit in adancul vaii intunecate careia-i dadusem de uitare. Aici am gasit lucruri pierdute, inselate, refulate si multe ispite. Nu pot sa plec mai departe, voi ramane aici o perioada pentru a trimfa odata, pentru a-mi putea deschide calea fara sa-mi mai fie frica sa privesc in jos. Cineva tot imi spunea ca in viata nu exista scurtaturi, fiecare drum are itinerariul sau, iar daca incerc sa o iau pe scurtatura imi va parea rau de tot ce puteam sa vad si n-am vazut si chiar daca ajung la tinta ajung sa-mi dau seama ca altii, care n-au fost atat de "inventivi" ca mine isi mentin mai bine echilibrul si prind chiar radacini.
Imi pun sufletul, credinta si suferinta in aceste randuri, fara o speranta anume, fara o cerinta anume. Vreau doar sa-mi revin, sa fac, sa lupt, sa cred si sa iubesc. Nu sa iubesc pe cineva anume ci tot, sa ma bucur de viata, de oameni... asa cum sunt ei.
Sunt singura. Sunt singura in suflet.
Nu stiu daca idraznesc sa public asta... vreau, dar mi-e mai frica de pareri, de oameni decat de moarte. Ce absurd! (nu pot sa cred) Desi am, deseori, o minte Libera, absolut, pot sa cred, sa fac si sa cred ce vreau, sa devin, sa ma transform: acum sunt atat de limitata...
Caut ceva si nu stiu ce (?!) Cred ca drumul meu e cel spiritual, cred ca asta caut, probabil ma voi dedica cu toata fiinta mea "stiintei" spiritului. Aceasta e o lupta apriga ce se da in mine, nu pot sa continui mergand in destin, trebuie sa ma descopar, in adevaratul sens, sa raman in esenta adevarata si sa fac ceea ce va fi bine sa fac. Am puterea de a ma sacrifica cu toata fiinta si cred ca aceasta placere (sadica din punctul altora de vedere) ma va satisface intru totul.
Pfuu, e "grele" toate astea, asa ca `om trai si `om vedea.
Luminata sa ne fie mintea.

4 comentarii:

  1. cand ai publicat asta?!
    vrei s ramai in esenta,nu cred ca e f.complicat(eu sper ca e valabil ce ai scris acum,sa nu fi expirat faza:)si eu sa raspund)
    te lupti cu tine insati de ce?,pt ce?raspunsul il sti bine si eu sunt sigura de asta,nu il vezi pt ca nu acorzi destula atentie vocii tale interioare.
    da,nu poti continua sa mergi in destin si totusi astepti...poti face urmatoarele;defapt doar de astea e nevoie ,fa ceea ce vrei,fi cine vrei,simte ce vrei sa simti(pt ca simti deja),iar daca nu vrei sa simti toate astea lasa-le deoparte nu vor face decat sa te debusoleze si mai rau daca te gandesti la aceea vale uitata cum o numesti...si care dupa cum o descri pare ceva rau...poate nu e si poate doar asta crezi tu,acum fiind nesigura.e f. simplu,in cazul asta toate par gri,dar crede-ma pot fi albe sau negre.taria vine din interiorul tau,e acolo.decide!vreau sa simt asta si o fac si punct.sau nu vreau sa simt asta,dar o simt si va inceta d acum, pt ca eu pot face asta!(sa imi mentin echilibrul)si asta vreau.
    nu poti continua sa te contrazici.nu vrei sa stai la mana destinului zici...se pare ca nu ai de ales aici,dar uneori ne croim destinul,doar uneori...si cred ca ai putea face asta atat timp cat nu intri in contradictie cu tine.
    ai gasit lucruri pierdute,inselate,refulate si ispite?oare asa sunt ele doar pt ca iti par tie sau chiar sunt asa...?aici e dilema ta,esenta e undeva aici si daca poti analiza totul f amanuntit aici sunt sigura ca vei simti libertatea.acum esti inchisa in propriile sentimente si ganduri,traiesti intr-o lumea a ta,de aceea esti singura in suflet.si eu traiesc asta si stiu exact cum e,doar ca inca nu am catalogat nimic din ce imi pare negativ...imi pare si atat..nu pun inca eticheta trairilor mele pt ca stiu ca sunt ale mele oricum si nu stiu daca e bine sa spun astea sunt rele.
    in fine nu e vb d mn aici ci d tine si nimeni nu e identic ,sigur vei intelege din ce spun ceea ce vrei pt ca e normal,si poate nu vei fi deacord.
    eu sunt intrutotul deacord cu mine(normal:)cu ceea ce am spus mai sus.)reflecta totusi la ce am zis si poate o idee te poate ajuta...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu sa raspund era ci sa comentez...am recitit:)sunt o ameteala mare:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, dupa cum ai intuit starea respectiva a cam trecut. Imi place sa scriu tot ce simt si sa recitesc cand imi revin, asa ajung sa cunosc parti din mine, sentimente, ganduri de care, in alte circumstante, nu sunt constienta. Pot sa-mi urmaresc proria-mi involutie sau evolutie, sa vad unde gresesc, ce nu fac bine...
    De multe ori mintea iti poate fi cel mai mare dusman, ma enerveaza uneori ca sunt asa, desi, de cele mai multe ori, imi face bine. Stiu ca totul depinde de mine, ca eu decid daca sa raman acolo sau nu, daaar am momente cand, parca, imi este suspendata aceasta putere, pur si simplu, tra sa fiu acolo. Pana acum cred ca am evoluat bine si doar aceasta autoanaliza amanuntita m-a ajutat sa fiu cine sunt acum.
    Oricum, apreciez interesul tau fata de ceea ce scriu si "efortul" tau de a ma sustine intr-un fel sau altul. Ai dreptate in ceea ce scrii, doar ca, uneori, dupa cum probabil stii, nu pot fi toate asa cum am vrea noi sa fie. Trairile pe care le avem, cred ca, fac parte din noi, ne reprezinta intr-o mai mare sau mai mica masura, iar dupa cum bine stii, imi place sa stiu exact ce se-ntampla cu mine sau cu cei din jurul meu, nu pot sa nu pun etichete la un moment dat - cred ca asta ar insemna ca tot ceea ce fac, simt, gandesc este in van. Le simt, dar nu le spun pe nume.... De ce? Pe mine, acest mod nu cred ca ma ajuta, pentru ca mereu ma voi intoarce aici datorita faptului ca inainte n-am facut suficienta lumina. Trebuie sa inteleg, sa ma inteleg si cu bune si cu rele ca sa pot pasi inainte. Trebuie sa stiu de ce simt asa si ce pot face ca sa nu mai fie asa...
    Merci de incurajari, imi prind bine :) ...

    RăspundețiȘtergere